Дистанційне навчання. 10 клас. Українська література. 2020-2021 н.р.

 Вітаю вас на сторінці дистанційної освіти!Карантин - не привід пропускати навчання. Впевнена, що інформація на цій сторінці допоможе вам опанувати програмовий матеріал і зробить процес навчання цікавим і корисним!

Завдання 1. 15.10.2020.
Термін виконання - до 18.10.2020.
Тема: Панас Мирний (П. Рудченко). Основне про життєвий і творчий шлях. Загальна характеристика творчості. "Хіба ревуть воли, як ясла повні?" - перший український соціально-психологічний роман, свідчення його можливостей у художньому дослідженні дійсності.  Співавторство з І. Біликом. Широта представлення народного життя.

1. Переглянути презентацію "Панас Мирний. Життя і творчість" .

3. Опрацювати матеріал підручника, С. 43-50. У робочому  зошиті робимо такий запис:
П'ятнадцяте жовтня
Класна робота

    Панас Мирний (П. Рудченко). Основне про життєвий і творчий шлях. Загальна характеристика творчості. "Хіба ревуть воли, як ясла повні?" - перший український соціально-психологічний роман, свідчення його можливостей у художньому дослідженні дійсності. Співавторство з І. Біликом. Широта представлення народного життя.
Далі записати паспорт твору.
4. Прочитати роман Панаса Мирного "Хіба ревуть воли, як ясла повні?" (І, ІV частини повністю, інші - скорочено). Звертаємо увагу на характеристики героїв, виписати цитати до характеристики головних героїв.
5. Переглянути відеоматеріал з підготовки до ЗНО "Хіба ревуть воли, як ясла повні?" (переказ, сюжет, мультик) .

Завдання 2. 21.10.2020.
Термін виконання - до 22.10.2020.
Тема: Панас Мирний (П. Рудченко)."Хіба ревуть воли, як ясла повні?" Шлях Нечипора Варениченка: від правдошукацтва до розбійництва.

1. Переглянути відеоурок "Еволюція Нечипора Варениченка" .

2. Опрацювати матеріал підручника, С. 50-53.
3.
Робота з таблицею

Порівняльна характеристика Чіпки і Грицька

Спільне

Безбатченки, бідні, жили в селі, разом працювали, розважалися; люблять землю, хліборобську працю; хазяї, здатні кохати

Відмінне

Чіпка

Грицько

Злий, жорстокий, рішучий, сміливий, вболіває за громаду, не може реально оцінити життя, не має твердих моральних устроїв

Працьовитий, наполегливий, цілеспрямований, пасивний до громадського життя; живе за законами народної моралі

4. Дати письмові відповіді на запитання:

1.Ким є за соціальним статусом Лушня, Матня й Пацюк? 

2. Коли й чому Чіпка почав пити? Що цьому сприяло? 

3.Чи хотів Чіпка вбивати сторожа? 

4. Чому Чіпка став вести «подвійне життя»?

5. Чи правомірні такі дії героя?


5. До 22.10.2020 (22.00) виконати тестову роботу, відкривши посилання https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6018264.


Завдання 3. 22.10.2020.
Термін виконання - до 23.10.2020.
Тема: Панас Мирний (П. Рудченко)."Хіба ревуть воли, як ясла повні?" Жіночі образи, ствердження народних поглядів на духовне здоров'я людини.

2. Опрацювати матеріал підручника, С. 53-57.

3.Дати усні відповіді на запитання 1-19 (57-58).

Завдання 4. 22.10.2020.
Термін виконання - до 23.10.2020.
Тема: Розвиток мовлення. Письмовий твір за романом Панаса Мирного "Хіба ревуть воли, як ясла повні?"

1. Повторити творчість Панаса Мирного, зміст його роману "Хіба ревуть воли, як ясла повні?"

2. Опрацювати пам'ятку.

"Як підготуватися до написання твору-роздуму про героя"

 

1. Твір має складатися з трьох частин:
- вступу;
- основної частини;
- висновків.
2. Вступ може складатися з 2-3 речень, які б підводили до основної частини. Це можуть бути речення про письменника, його твори, про твої уподобання.
Приклад: Казки відомого данського письменника Ганса Крістіана Андерсена зачаровують і дорослих, і дітей…
3. Основна частина – найбільша за розмірами. У ній розкривається тема твору. 
В основній частині викладай свої думки та обов’язково аргументуй їх. Намагайся уникати простого переказу епізодів твору. Свої думки можеш підтверджувати цитатами.
4. Висновки (2-3 речення). У завершальній частині твору зроби емоційний обгрунтований висновок щодо твого ставлення до героя, про якого пишеш. 
5. Спочатку напиши твір на чернетці.
6. Використовуй тільки ті слова, значення яких ти знаєш. Уникай повторення одних і тих самих слів.
7. Прочитай написане, перевір зміст, послідовність викладу, грамотність, використання розділових знаків.
8. Перепиши роботу начисто (якщо це домашній твір).
9. Перевір написане, пильнуючи описки та пропуски літер. 
10. Обсяг твору – 1,5-2 сторінки учнівського зошита.  

 

3.Написати твір-роздум на тему: "Високий духовний потенціал народу в жіночих образах роману Панаса Мирного "Хіба ревуть воли, як ясла повні?", у якому порівняти образи Мотрі і Явдошки або Галі й Христі (на ваш вибір). Дати оцінку впливу цих жінок на власних чоловіків або дітей. Як ви розумієте українське народне прислів'я: "Чоловік- голова, зате жінка - шия, тож куди захоче, туди голову й поверне"? (Обсяг - 1,5- 2 стор.). 

Завдання 5. 27.10.2020.
Термін виконання - до 02.11.2020.
Тема: Контрольна тестова робота №1. Вступ. Реалістична українська проза.

1. Повторити вивчений матеріал з розділу "Вступ. Реалістична українська проза".
2. Виконати контрольну тестову роботу, відкривши посилання https://vseosvita.ua/test/start/gqz691 .

Завдання 6. 27.10.2020.
Термін виконання - до 02.11.2020.
Тема: Розвиток драматургії: соціально-побутові та історичні драми й комедії М. Старицького, М. Кропивницького, Панаса Мирного та ін. Від аматорських гуртків до професійного «театру корифеїв», що став «школою життя» (І. Франко). Перші театральні трупи М. Кропивницького та М. Старицького. Родина Тобілевичів та український театр. Популярність «театру корифеїв» в Україні та за її межами. Перша народна артистка України Марія Заньковецька.



1. Переглянути презентацію "Театр корифеїв".

2. Опрацювати матеріал підручника, С. 59-69, законспектувати його.

3.Дати усні відповіді на запитання 1-7 (С.69).



Завдання 7. 03.11.2020.
Термін виконання - до 08.11.2020.
Тема: Іван Карпенко-Карий (І. Тобілевич). Основне про життєвий і творчий шлях митця, світогляд, багатогранність діяльності. Жанрова різноманітність творів. І. Карпенко-Карий і «театр корифеїв». Драматургічне новаторство письменника. 
1. Переглянути презентацію "Іван Карпенко-Карий".
2. Опрацювати матеріал підручника, С. 70-75.
3.Дати усні відповіді на запитання 1-4 (С. 75).

Завдання 8. 03.11.2020.
Термін виконання - до 08.11.2020.
Тема: Іван Карпенко-Карий (І. Тобілевич).  Комедія «Мартин Боруля», її сценічна історія.


1. Переглянути відео "ЗНО. Іван Карпенко-Карий".
2. Прочитати трагікомедію "Мартин Боруля".
3. Опрацювати матеріал підручника, С. 76-79.
4.Дати усні відповіді на запитання 1-9 (С. 79).
5. Записати в зошит таблицю "Псевдоніми українських письменників", вивчити її.


Завдання 9. 10.11.2020.
Термін виконання - до 13.11.2020.
Тема: Іван Карпенко-Карий . Трагікомедія "Мартин Боруля", її сценічна історія.
1. Переглянути відеоурок "Іван Карпенко-Карий. "Мартин Боруля".
2. Дати усні відповіді на запитання:
- На кого Боруля образився й збирався подати апеляцію?
-Чому радів повірений Трандалєв? 
- Як Боруля звелів Марисі називати його з матір’ю? 
-Хто такий Микола? 
-Ким і де служив Степан?
-Хто кому говорив: «Слухай старших, виписуй почерка, завчай бумаги напам’ять. Трись, трись меж людьми, і з тебе будуть люди!»
-Чому Боруля відмовив сватам від Миколи?  
- Що трапилося з Омельком у місті? 
-Чим Марися нагадує Наталку Полтавку? 
- Через що посварилися Боруля і його дружина Палажка? -
-Чому Націєвський хотів одружитися з Марисею, а потім утік? 
-Хто і з якого приводу сказав: «Чую, як мені легко робиться, наче нова душа сюди ввійшла, а стара, дворянська, попелом стала!» 
3. Дати письмову відповідь на запитання:
- Чи завжди відмова від свого “Я” заради мрій про зміну соціального становища задовольняє духовні потреби людини?

Завдання 10. 10.11.2020.
Термін виконання - до 13.11.2020.
Тема: Іван Карпенко-Карий. Трагікомедія "Мартин Боруля". Дворянство як міф про краще життя. Підміна особистісних етичних цінностей (чесності, порядності, працелюбства) становою приналежністю. Психологічна переконливість розкриття образу Мартина Борулі.

1. Переглянути навчальне відео "Аналіз твору "Мартин Боруля".
2. Записати тему, ідею та елементи композиції  трагікомедії "Мартин Боруля", вивчити їх.  
3. Переглянути презентацію до вивчення твору.
4. Скласти зарактеристику Мартина Борулі з використанням цитат (письмово).
5.До 10.11.2020 (16.00) виконати тестові завдання, відкривши посилання https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4900376.

Немає коментарів:

Дописати коментар