Дистанційне навчання. 7 клас. Українська література. 2020-2021 н.р.

 Вітаю вас на сторінці дистанційної освіти!Карантин - не привід пропускати навчання. Впевнена, що інформація на цій сторінці допоможе вам опанувати програмовий матеріал і зробить процес навчання цікавим і корисним!

Завдання 1. 16.10.2020.
Термін виконання - до 18.10.2020.
Тема: Іван Франко. Короткі відомості про митця і його багатогранну творчість. "Захар Беркут". Історична основа повісті.


1. Переглянути відео "Іван Франко. Біографія".

2.  Переглянути відеопрезентацію "І. Франко. Повість "Захар Беркут" .

3. Опрацювати матеріал підручника, С. 36-38. Вивчити поняття "повість", "історична повість", "тема твору", "мотив" (С.38).
4. Прочитати перші розділи повісті "Захар Беркут", С. 39-44.
5. Виконати завдання 1-12, С.45-46 (усно).

6. Переглянути художній фільм "Захар Беркут" (1971) або "Захар Беркут" (2019).

Завдання 2. 22.10.2020.
Термін виконання - до 23.10.2020.
Тема: Іван Франко. "Захар Беркут". Змалювання героїчної боротьби русичів-українців проти монголо-татарських нападників.

1. Прочитати наступні розділи повісті "Захар Беркут", С. 46-51.
2. Виконати завдання 1-9, С.45-46 (усно).

3. Скласти й записати в робочий зошит план прочитаних розділів.

Завдання 3. 22.10.2020.
Термін виконання - до 23.10.2020.
Тема: Іван Франко. "Захар Беркут". Патріотичний мотив, його зв'язок із розгортанням сюжету. Характеристика образів Захара Беркута, Максима, Мирослави, Тугара Вовка. Образ тухольської громади: роль і місце кожного в суспільному житті. Лідерські якості головного героя твору.

1. Прочитати наступні розділи повісті "Захар Беркут", С. 52-57.
2. Виконати завдання 1-8, С.58 (усно). 

3. Творча робота.
Написати твір-мініатюру (7-9 речень) "Чи може зрада виправдати прагнення людини зберегти своє життя (на прикладі образу Тугара Вовка)?"

Завдання 4. 26.10.2020.
Термін виконання - до 28.10.2020.
Тема: Іван Франко. "Захар Беркут". Аналіз ролі художніх засобів, особливості мови, роль діалектизмів  у повісті.

1. Прочитати наступні розділи повісті "Захар Беркут", С. 59-67.
2. Скласти й записати план характеристики Захара Беркута або Мирослави, усно характеризувати їх. 

3.Повторити біографію І. Франка.
4. До 28.10.2020 (21.00) виконати тестові завдання, відкривши посилання https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1073875.

Завдання 5. 28.10.2020.
Термін виконання - до 01.11.2020.
Тема: Т. Шевченко. Життєпис поета (викуп з неволі, навчання в Петербурзькій академії мистецтв, збірка «Кобзар»). «Мені тринадцятий минало…». Зміна емоційного стану незахищеної дитячої душі у великому і складному світі.

1. Опрацювати матеріал підручника, С.70-72.
2. Переглянути відео  "Тарас Шевченко" та "Ціна свободи Кобзаря"

3.Навчитися виразно читати вірш "Мені тринадцятий минало..." (С.73-74).
4. Виписати в зошит художні засоби, використані у вірші. 


Завдання 6. 02.11.2020.
Термін виконання - до 03.11.2020.Тема: Т. Шевченко. «Тополя». Романтична ідея незнищенності справжнього кохання, краси, вірності. «Як умру, то поховайте...» – твір, що єднає минуле, теперішнє і майбутнє. Історія написання. Ідея єднання з рідною землею.

1. Опрацювати матеріал підручника, С.75-76, вивчити поняття "балада", "ідея".



2.Навчитися виразно читати баладу "Тополя" (С.76-79).
3. Виписати з балади в зошит по два приклади художніх засобів, використаних у вірші.
4. Вивчити напам'ять вірш "Як умру, то поховайте..." (С. 81). 

5. Повторити вивчений матеріал з творчості І. Франка та Т. Шевченка, С. 36 - 81, підготуватись до написання контрольної тестової роботи.


Завдання 7. 04.11.2020.
Термін виконання - до 04.11.2020.
Тема: Контрольна тестова робота №2. Про минулі часи: творчість І. Франка та Т. Шевченка.

1. Виконати контрольну тестову роботу, відкривши посилання https://forms.gle/pgJMT52uLneAzLbYA.

Завдання 8. 09.11.2020.
Термін виконання - до 11.11.2020.
Тема: Андрій Чайковський. Коротко про митця. Відтворення історичних подій з позиції  гуманізму в героїко- романтичній повісті "За сестрою".
1. Опрацювати за підручником біографію А. Чайковського, С. 83-84.

2. Опрацювати матеріал підручника, С.85, вивчити поняття "героїко-романтична повість"", "композиція".

3. Переглянути буктрейлер  "За сестрою".
4. Прочитати за підручником повість "За сестрою", С. 86-99.

Завдання 9. 11.11.2020.
Термін виконання - до 13.11.2020.
Тема: Андрій Чайковський. Героїко- романтична повість "За сестрою". Використання фольклорних мотивів, засобів. Благородство, відповідальність, вірність, життєлюбство запорозьких козаків.

1. Повторити матеріал підручника, С.85,  поняття "героїко-романтична повість"", "композиція".

2.Переглянути презентацію  "А. Чайковський."За сестрою".
3. До 13.11.2020 (16.00) виконати тестову роботу, відкривши посилання https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8716534.
4. За бажанням. Уявити себе в ролі письменника й написати продовження повісті.



Немає коментарів:

Дописати коментар