Дистанційне навчання. 6-А клас. Українська література. 2020-2021 н.р.

 Вітаю вас на сторінці дистанційної освіти!Карантин - не привід пропускати навчання. Впевнена, що інформація на цій сторінці допоможе вам опанувати програмовий матеріал і зробить процес навчання цікавим і корисним!

Завдання 1. 15.10.2020.
Термін виконання - до 19.10.2020.
Тема: Пісні літературного походження. "Ще не вмерла Україна" П. Чубинського та М. Вербицького - національний гімн нашої держави. Легенда про дівчину-Україну, яку Господь обдарував піснею, та її зв'язок із "Молитвою" О. Кониського й М. Лисенка, духовним гімном України. 

1. Переглянути відеоурок "Літературні пісні".

2.  Переглянути презентацію  "Літературні пісні". Вивчити поняття "гімн".

3. Опрацювати матеріал підручника, С. 40-44. Виразно читати пісні "Ще не вмерла Україна" (С.42) та "Молитва" (С.43).
4. Дати відповіді на запитання, С. 42 (усно).
5. Вивчити поезію "Ще не вмерла Україна" напам'ять.


Завдання 2. 22.10.2020.
Термін виконання - до 23.10.2020.
Тема: "Ой у лузі червона калина похилилася" С. Чарнецького і Г. Труха - пісня, що стала народною. Патріотичні мотиви пісень літературного походження. 



1. Переглянути відеоурок "Ой у лузі червона калина похилилася".

2. Опрацювати матеріал підручника, С. 44-46. Навчитися виразно читати пісню "Ой у лузі червона калина похилилася" (С.45-46).
3. Дати відповіді на запитання, С. 46 (усно).


Завдання 3. 22.10.2020.
Термін виконання - до 23.10.2020.
Тема: Контрольна тестова робота №1. Загадково прекрасна і славна давнина України. 

1. Повторити вивчений матеріал з теми "Загадково прекрасна і славна давнина України" (матеріал підручника, С. 10-46).

2. До 23.10.2020 (22.00) виконати контрольну тестову роботу, відкривши посилання https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7721652 .

Завдання 4. 27.10.2020.
Термін виконання - до 02.11.2020.
Тема: Микола Вороний. Коротко про письменника. Поема "Євшан-зілля".



1. Переглянути відео "Микола Вороний". Опрацювати біографію письменника за підручником, С. 49-50.

2. Прочитати поему "Євшан-зілля", С. 51-53.

Завдання 5. 27.10.2020.
Термін виконання - до 02.11.2020.
Тема: Микола Вороний. Поема "Євшан-зілля". Роль слова, пісні, історії в житті будь-якої людини. Краса природи рідного краю. 

1. Опрацювати теоретичний матеріал підручника, С.56. Вивчити поняття "ліричний герой", "поема".

2. Навчитися виразно читати поему "Євшан-зілля", С. 51-54.
3. Дати відповіді на запитання 1-15, С. 54 (усно).

4. Скласти до поеми "Євшан-зілля" простий план і записати його в зошит.
5. До 02.11.2020 (21.00) виконати  тестову роботу, відкривши посилання https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3285548.


Завдання 6. 03.11.2020.
Термін виконання - до 08.11.2020.
Тема: Тарас Шевченко. Відомості про перебування в Санкт-Петербурзі. Специфіка ліричних і ліро-епічних творів. «Думка» («Тече вода в синє море…»).

1.Переглянути відео "Тарас Шевченко".
2. Опрацювати теоретичний матеріал підручника, С.57-58. 
3. Вивчити вірш "Думка" (С. 59) напам'ять.
4. Дати відповіді на запитання 1-9, С. 59 (усно).

Завдання 7. 03.11.2020.
Термін виконання - до 08.11.2020.
Тема: «Іван Підкова».Патріотичні мотиви творів Т. Шевченка. Зображення історичного минулого. Героїзм та відвага козаків та їхнього ватажка. 
1. Навчитися виразно читати  поему "Іван Підкова", С.60-61. Вивчити тему та головну думку твору.
2. Дати відповіді на запитання 1-11, С. 61-62 (усно).
3. Виконати завдання в грі "Тарас Григорович Шевченко".

Завдання 8. 10.11.2020.
Термін виконання - до 13.11.2020.
Тема: Володимир Рутківський. Творчість відомого українського письменника.  "Джури козака Швайки" - твір  про волелюбних, сміливих героїв, які вміють вистояти в складних ситуаціях. 

1. Ознайомитись з біографією Володимира Рутківського.
2. Переглянути буктрейлер "Джури козака Швайки".
3. Переглянути відеоурок "В. Рутківський. Роман "Джури козака Швайки", записати тему та ідею твору в робочий зошит.
4.Прочитати початок роману "Джури козака Швайки" (С. 1-3).
5. Словникова робота
Козак Термін «козак» уперше зустрічається в джерелах XIII ст. У перекладі з тюркської означає «одинокий», «схильний до розбою, завоювання». Існують й інші трактування цього слова. Так, у словнику половецької мови за 1303 р. це слово перекладається як «страж», або «конвоїр».
У 1490 р. слово «козак» уперше з'явилося в Україні на означення людей, що ходили в степ за здобиччю або боротися з татарами.
Джу́ра (чура) — в Україні в 16—18 століттях — зброєносець, помічник у козацької старшини. Зазвичай джурами були молоді хлопці. Разом з козаками джури ходили в походи, брали участь у боях. Первісно джура іранське слово, що означає товариш, в українську потрапило як запозичення з татарської.
Характерник, химородник, галдовник («галдувати» — чаклувати) або заморочник (вмів напускати «морок» — туман, сон) — назва віщуна, чаклуна на Запорозькій Січі, який займався не лише ворожінням, але й лікуванням поранених козаків, їх психотерапією та фізичною підготовкою, про що існує ряд історичних свідчень очевидців, народних легенд та переказів.
Швайка – те саме, що й шило.
Уруські села (татар.) – українські села.
Ногайці, ординці – татари.
Плавні – заболочені, порослі очеретами береги річки, що затоплюються під час повені.

Завдання 9. 10.11.2020.

Термін виконання - до 13.11.2020.
Тема: "Джури козака Швайки". Незвичайні здібності козаків-характерників. Тема боротьби українських козаків проти татарської орди.
1. Прочитати продовження повісті "Джури козака Швайки" (С.4-8).
2. Дати усні відповіді на запитання:
Хто такі козаки? Як про них говориться в книжці?
Що робили козаки в дніпровських плавнях?
Хто такі Санько і Грицик? Коротко охарактеризуйте їх (усно).
3.Подивитися фільм «Сторожова застава» (2017).

Немає коментарів:

Дописати коментар